Thursday, January 2, 2014

/ 77

apoi:

o plimbare cu un om drag pana intr-un local in care toate mesele erau ocupate, si mi s-a parut ca am vazut alt om drag langa usa wc-ului si am trecut repede mai departe pentru ca ma emotionasem.

apoi:

amandoi, in picioare, la bar.
un tip voia sa se culce cu o tipa, ea voia doar sa se simta dorita. indiferent de cine.
si dansau impreuna, se sarutau, ea isi dadea in jos bretelele maioului, el o atingea pe sani.
apoi ea se dadea la o parte si el ii spunea ca vrea sa o ia acasa. era cu un prieten, ea era cu o prietena.
eu ma simteam responsabil pentru ceea ce se intampla, si anxios in continuare.
cand el se enerva, iesea afara, impreuna cu prietenul lui. cand intra din nou, o cauta cu privirea. odata ea si-a pus cardiganul si el n-a observat-o si a inceput s-o caute la wc.

apoi:

ea statea cu prietena ei si a aratat cu degetul spre alt tip, s-a asezat la masa, alaturi de el, si-a scos cardiganul si ii soptea ceva.
el nu-si schimbase pozitia, gesticula.
ea voia doar sa se simta dorita. indiferent de cine.

apoi:

disperat, tipul a cerut de la bar un servetel.
s-a dus la ea, a ridicat-o in picioare, s-au sarutat, a scris pe servetel un numar si a plecat.
eu ma simteam responsabil pentru ceea ce se intampla.
apoi m-am simtit usurat si mi-am zis 'nu s-a intamplat nimic'.

No comments: